سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها دوره فیشیال در رشت| ایران فیشیال رشت| آموزش جامع فیشال در رشت           
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
عضویت
اینستاگرام

   دوره فیشیال در رشت| ایران فیشیال رشت| آموزش جامع فیشال در رشت

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش فیشال رشت در آکادمی ایران فیشیال شعبه رشت تماس بگیرید.

 شماره تماس 09036051981   کلیک کنید .

  پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

دوره آموزش فیشیال در رشت | آکادمی ایران فیشیال | آموزش جامع فیشیال صورت در رشت

با توجه به نیاز روزافزون در حوضه زیبایی و وجود متقاضیان فراوان، رشته فیشیال یکی از بهترین رشته هایی است که می تواند برایتان یک کسب و کار با درآمد عالی باشد. فیشیال از فعالیتهایی است که بسیار جذاب و البته پر درآمد است. از اینرو علافمندان به فیشیال با جستجوی عباراتی مانند بهترین آموزشگاه فیشیال در رشت ، بهترین آموزشگاه فیشال در رشت، بهترین دوره آموزشی فیشال در رشت و عبارات مشابه، دنبال بهترین دوره آموزشی فیشیال در رشت و دیگر شهرستانها می باشند تا به شکل مطلوبتر از تجربه های اساتید متخصص بهره مند شوند.

شما می‌توانید برای آموزش فیشیال در رشت با مراجعه به آکادمی ایران فیشیال در شعبه رشت که دارای مدرن ترین و مجهزترین دستگاه‌ها می باشد می توانید زیر نظر اساتید بین المللی در دوره های فیشیال در رشت شرکت کنید و از تجربه های ارزشمند اساتید ایران فیشیال بهره مند شوید.

در طی دوره آموزشی فیشیال، هنرجویان، در آموزش های تئوری و عملی با انواع دستگاه ها  و مواد متنوع فیشیال آشنا خواهند شد و کلیه آموزش ها، قدم به قدم به هنرجویان دوره فیشیال در رشت، آموزش داده می شود و در نهایت مدرک فیشیال معتبر  ارائه می گردد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش فیشال رشت در مرکز ایران فیشیال شعبه رشت تماس بگیرید.

 شماره تماس 09036051981   کلیک کنید .

  پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

سرفصلهای مباحث آموزشی دوره فیشیال رشت:

  • مباحث آموزشی فیشیال پوست از مقدماتی تا مراحل تخصصی
  • آشنایی با انواع پوست و لایه های مختلف آن
  • آشنایی با نقش لایه های پوست و اهمیت آن ها درعلم اسکینکیر
  • آشنایی با علتهای جوش و انواع جوش و منطق درمان و فیشیال های کنترل جوش
  • آشنایی با علتهای ایجاد لک
  • انواع لک و منطق درمان در فیشیال های ضد لک
  • آشنایی با منطق درمان در فیشیالهای جوانسازی و لیفتینگ
  • آشنایی با انواع لایه بردارها، ماسکها، سرمها و مواردی که در اتاق پوست استفاده میشود
  • آموزش نقش هیالورونیک اسید، مفهوم SPF،NMF و انواع ضد آفتابها
  • ترکیب مرطوب کننده ها
  • آموزش انواع ماساژ
  • انواع اسیدها و اسیدتراپی
  • مفهوم رادیکالهای آزاد و آنتی اکسیدان ها
  • اموزش انواع دستگاههای زیبایی. (هیدرودرمی، هایفرکونسی، اسکین اسکرابر، آراف، اولتراسوند پلاژن، میکرودرم آبریژن، ال ای دی تراپی، دستگاه اکوافیشیال)

دوره آموزش فیشیال در رشت با مدرک فنی و حرفه ای

هزینه دوره های فیشیال؟

هزینه دوره جامع فیشیال برای سال 1401 ، هفت میلیون تومان می باشد که شامل یک دوره جامع 4 روزه و 1 تا 2 روز دوره کارورزی می باشد.

فیشیال چیست و چه مزایایی دارد؟

سلامت پوست بر ظاهر و شادابی صورت شما بسیار تأثیر می گذارد، و فیشیال یکی از ضروری ترین درمان های زیبایی پوست است. متخصصان زیبایی از ترکیبی از درمان های درمانی برای صورت شما استفاده می کند که شامل پاکسازی، لایه برداری، ماساژ و مرطوب کننده می شود.

فیشیال همیشه با پاکسازی پوست شما شروع می شود که آرایش و آلودگی ها را پاک می کند. اگر پوست شما با اولین پاکسازی قرمز شد، ممکن است حساس باشد یا نشان دهنده واکنش پوستی به نام درماتوگرافی است . این نوع پوست به هر خراش یا تماسی واکنش نشان می دهد. اگر درماتوگرافی دارید، کاندیدای مناسبی برای فیشیال و لایه برداری و اسکراب های ساینده، میکرودرم ابریژن یا درمان هایی با گرمای شدید نخواهید بود. اگر پس از پاکسازی واکنش کمی مشاهده شود، به طور کلی می توان درمان تهاجمی تری را انجام داد.

بعد، متخصص زیبایی شما شروع به لایه برداری از صورت شما می کند. این کار سلول های مرده پوست را از روی سطح پوست از بین می برد و همچنین هرگونه کثیفی یا منافذ مسدود شده را از بین می برد. لایه برداری مناسب باعث سلامت پوست می شود.

در بیشتر فیشال‌ها، کشیدن صورت در مواقع لزوم، به صورت دستی یا مکانیکی انجام می‌شود. برخی از متخصصان زیبایی از انگشتان خود برای دستکاری پوست و فشار دادن منافذ مسدود شده به سمت بالا و خارج فولیکول استفاده می کنند. بخار و لایه برداری منافذ مسدود شده را نرم و شل می کند تا به راحتی و بدون ایجاد ناراحتی خارج شوند.بعد از اینکه منافذ پوست باز شد، متخصص زیبایی صورت شما را با ماساژ دادن تحریک می کند و باعث رشد سالم پوست می شود.

ماسک معمولا پس از استخراج آلودگی ها استفاده می شود. ماسک‌های مبتنی بر خاک رس برای انواع پوست‌های چرب استفاده می‌شوند و ماسک‌های مبتنی بر آب‌رسانی برای پوست‌های خشک‌تر بهترین هستند. برخی از ماسک‌های حاوی خاک رس ممکن است حاوی مواد افزودنی برای مبارزه با آکنه مانند گوگرد باشند، اما حتی خاک رس به تنهایی به از بین بردن چربی اضافی کمک می‌کند. ماسک های آبرسان می توانند حاوی آنتی اکسیدان های مفید و مرطوب کننده هایی مانند آلوئه ورا، موم زنبور عسل، اسید هیالورونیک یا عسل باشند.

پس از برداشتن ماسک، پوست آماده جذب برنامه بعدی است. یک سرم اصلاحی یا مرطوب کننده روی کل صورت یا ناحیه خاص اعمال می شود. یک ویتامین C موضعی اغلب استفاده می شود زیرا برای فعالیت های مختلف پوستی سالم، به ویژه تشکیل کلاژن مورد نیاز است، و یک آنتی اکسیدان موضعی عالی است.

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش فیشال رشت در مرکز ایران فیشیال شعبه رشت تماس بگیرید.

 شماره تماس 09036051981   کلیک کنید .

  پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

دوره آموزش فیشیال در رشت با مدرک معتبر

انواع فیشال چیست؟

  • پاکسازی اولیه - این فیشال شامل بخار دادن برای باز کردن منافذ و فرآیند لایه برداری با استفاده از کرم مرطوب کننده برای پایان است.
  • فیشال معمولی: یک قدم بالاتر از پاکسازی اولیه، است و شامل ماسک است.
  • فیشال کاهش آکنه : در حالی که دو روش قبلی برای افراد مبتلا به آکنه توصیه نمی شود، این درمان برای کاهش چربی اضافی روی پوست برای درمان طولانی مدت آکنه طراحی شده است. همچنین شامل پاکسازی، بخور و لایه برداری است اما با روش هایی که بیشتر برای درمان آکنه مناسب هستند.
  • فیشال میوه ای : در این روش از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در میوه استفاده می شود تا ظاهری سالم به پوست بدهد که برای هر نوع پوستی مناسب است.
  • آروماتراپی صورت :  تفاوت این روش اضافه کردن اسانس به ماسک است. این درمان گزینه خوبی برای افرادی است که خواهان حس آرامش در پوست صورت هستند.
  • فیشال ضد پیری : در این درمان ها از میکرودرم ابریژن، اسید گلیکولیک و کلاژن برای کاهش چین و چروک و افتادگی استفاده می شود. و یک جایگزین محبوب برای استراتژی های تهاجمی تر مانند درمان بوتاکس است.
  •  لایه برداری شیمیایی : این روش لایه بالایی پوست را حذف می کند تا پوستی جوان تر و سالم تر نشان دهد.
  • میکرودرم ابریژن: این روش اساساً یک لایه برداری عمیق صورت است.

تجهیزات فیشیال چیست؟

درمانگران همچنین می توانند از تجهیزات مختلف در طول فرآیند فیشال استفاده کنند. که شامل ابزارهای کوچک متفاوت هستند و عبارتند از:

بخور صورت: این ابزارها به مرطوب شدن و پاکسازی پوست کمک می کنند. بخور همچنین می تواند به اکسیژن رسانی سلولی و گسترش منافذ پوست و افزایش گردش خون کمک کند.

غلتک های یخی: این ابزارها از ژل خنک کننده برای کاهش قرمزی پوست، چین و چروک و خطوط صورت استفاده می کنند و در عین حال پوست را سفت می کنند و درد عضلانی را تسکین می دهند. غلطک های یخ در درمان هایی مانند میکرودرم ابریژن، لایه برداری پوست، میکرونیدلینگ و موارد دیگر محبوب هستند.

اسکرابرهای اولتراسونیک پوست - که به عنوان اسپاتول پوست شناخته می شوند، اسکرابرهای پوست اولتراسونیک راهی را برای جلوتر بردن صورت ارائه می دهند، با استفاده از ارتعاشات اولتراسونیک برای لایه برداری عمیق و خارج کردن چربی ها و ناخالصی های اضافی.

اسکنرهای پوست - برای عمیق‌تر شدن در شناسایی مشکلات پوستی نسبت به آنچه در آینه می‌بینید، متخصصان از اسکنرهای پوست استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها از فناوری لامپ آبی سیاه استفاده می‌کنند که شرایطی مانند مسدود شدن منافذ، گردش خون ضعیف، پوست کم‌آبی را که در زیر لایه‌های بیرونی پوست وجود دارد، برجسته می‌کند.

انتخاب بهترین درمان برای شما کاملاً به شناخت نوع پوست و مسائلی که می‌خواهید به آنها رسیدگی کنید بستگی دارد. اما چه به دنبال درمان آکنه، پیری یا صرفاً یک درمان زیبایی آرامش بخش باشید، فیشال گزینه ای است که نوید پوست سالم تر و درخشان تر را به شما می دهد.

با توجه به اهمیت فیشال در زندگی امروزی نیاز مردم به متخصصان در این زمینه بیشتر شده است و علاوه بر خانمها ، آقایان نیز به دنبال متخصص فیشیال هستند تا آلودگی ها و آکنه و منافذ را به صورت حرفه ای از صورتشان پاک کنند و شادابی و زیبایی را به پوستشان بازگرداند. با توجه به این موضوع و اهمیت روز افزون رسیدگی به پوست و نیاز به متخصص در زمینه فیشیال با شرکت در دوره های آموزش فیشیال و اخذ مدرک می توانید در این رشته فعالیت نمایید و کسب درآمد کنید.                                                 آموزش فیشیال صورت در ایران فیشیال توسط مربیان مجرب برگزار می شود که در پایان دوره ها می‌توانید مدرک بین المللی فیشیال را دریافت نمائید. این کلاس ها و دوره های فیشال پوست شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش فیشیال صورت با مواد و پاکسازی پوست با دستگاه می شود. هنرجویان در پایان آموزش فیشیال صورت، برای ورود به بازارکار آماده می‌شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند.

شما به عنوان هنرجو در دوره های فیشیال می‌توانید به صورت صفر تا صد سرفصل‌های پیلینگ (لایه برداری)، نحوه کار با اسیدها و بسیاری موارد دیگر را یاد بگیرید. کلاس‌های مبتدی فیشیال در تهران و کلاس‌های پیشرفته فیشیال در تهران به صورت جداگانه برگزار می‌شوند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آموزش دوره های فیشیال در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش فیشال رشت در مرکز ایران فیشیال شعبه رشت تماس بگیرید.

 شماره تماس 09036051981   کلیک کنید .

  پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

شما با گذراندن دوره آموزش فیشیال در رشت میتوانید در این زمینه تبحر لازم را کسب کنید. شرکت کنندگان پس از پایان دوره فیشیال رشت تسلط کامل بر مباحث پوست و دستگاههای زیبایی اتاق پوست خواهند داشت. پس از گذراندن دوره فیشال  در رشت میتواند بطور مختلف کسب درامد بسیار خوبی داشته باشد. بعنوان مثال مشغول بکار در مکانهایی مانند مطبها و کیلینیکهای زیبایی، دارو خانه ها بعنوان مشاور پوست و یا بصورت مستقل در سالنهای زیبایی کار کند.

0  
بازگشت به دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

بیوگرافی سرنای ساریکایا

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com